Stratēģiski pareizi demonstrējot pētījumu rezultātus un izprotot dinamiku sarunām par savu radīto zināšanu pārnesi ārējam partnerim, pētnieki var padarīt  savus zinātniskos atklājumus un inovācijas par saprotamām un pievilcīgām plašajai sabiedrībai, industriju pārstāvjiem un potenciālajiem finansētājiem. Efektīvs pētniecības rezultātu mārketings un pārrunu prasmes ir būtiskas sekmīgai sadarbības veidošanai starp zinātniekiem un  uzņēmējiem, kas būs pamats jūsu radīto zināšanu tālākai attīstībai un izmantošanai. Izmantojot pareizo sarunu taktiku, jūs varat pietiekami ilgi noturēt partnera uzmanību, kas nepieciešams lai izskaidrotu jūsu piedāvājuma detaļas un to, kāpēc tas noteikti izdosies.

ZPC aicina Jūs piedalīties informatīvā nodarbībā par projekta rezultātu mārketingu un sarunu īpatnībām komunikācijā ar uzņēmējiem. Nodarbība notiks š.g.7. martā plkst. 15.00 MS Teams vidē un to vadīs Latvijas izgudrotāju biedrības eksperts Rimis Vaitkuss.

Pieteikšanās nodarbībai līdz š.g.6.marta plkst.17.00, nosūtot e-pastu uz adresi zpc@lu.lv, norādot vārdu, uzvārdu un savu LU e-pasta adresi .

 

Dalīties